0

reklamace

Jak správně postupovat když je potřeba zboží reklamovat?

 

1) Zboží chci vrátit

Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku máš jako spotřebitel právo na vrácení zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Stačí nás tedy kontaktovat na info@naturalprotein.cz, že chcete zboží vrátit.

 - zboží musí být neporušené, neotevřené a celkově v bezvadném stavu
 - spolu se zbožím prosím zašlete formulář odstoupení od kupní smlouvy dle zákona

Pokud bude vše v pořádku, pošleme vám peníze neodkladně zpět na váš bankovní účet.

 

2) Zboží byste chtěl/a vyměnit

Kontaktujte nás prosím na info@naturalprotein.cz se svým požadavkem a my se ti budeme snažit vždy vyhovět a poslat ti požadované zboží. Až budete posílat balík zpátky, pečlivě ho prosím zabalte aby nedošlo k jeho poškození. Při výměně zboží počítejte prosím s tím, že budete hradit náklady za dopravu.

 

3) Nekompletní, nebo špatná objednávka

Pokud obdržené zboží neodpovídá vaší objenávce, nebo je nekompletní obraťte se na nás prosím na info@naturalprotein.cz a my situaci okamžitě začneme řešit. Uveďte prosím všechny potřebné detaily, včetně čísla objednávky, abychom chybu byli schopni dohledat a napravit.

 

4) Zboží bylo poškozeno během přepravy

Pokud je obal zjevně porušený zkontrolujte si prosím hned na místě obsah. Pokud bude poškozeno zboží tak zásilku nepřebírejte a reklamuj jí hned na místě dopravci. Také nás prosím informujte na info@naturalprotein.cz. Pokud máte možnost, poškození také vyfoťte.