0

Jak správně postupovat když je potřeba zboží reklamovat?

 

1) Zboží chci vrátit

Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku máš jako spotřebitel právo na vrácení zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Stačí nás tedy kontaktovat na info@naturalprotein.cz, že chceš zboží vrátit.

 - zboží musí být neporušené, neotevřené a celkově v bezvadném stavu
 - spolu se zbožím prosím zašli formulář odstoupení od kupní smlouvy dle zákona

Pokud bude vše v pořádku, pošleme ti peníze neodkladně zpět na tvůj bankovní účet.

 

2) Zboží bys chtěl/a vyměnit

Kontaktuj nás prosím na info@naturalprotein.cz se svým požadavkem a my se ti budeme snažit vždy vyhovět a poslat ti požadované zboží. Až budeš posílat balík zpátky, pečlivě ho prosím zabal aby nedošlo k jeho poškození. Při výměně zboží počítej prosím s tím, že budeš hradit náklady za dopravu.

 

3) Nekompletní, nebo špatná objednávka

Pokud obdržené zboží neodpovídá tvé objenávce, nebo je nekompletní obrať se na nás prosím na info@naturalprotein.cz a my situaci okamžitě začneme řešit. Uveď prosím všechny potřebné detaily, včetně čísla objednávky, abychom chybu byli schopni dohledat a napravit.

 

4) Zboží bylo poškozeno během přepravy

Pokud je obal zjevně porušený zkontroluj si prosím hned na místě obsah. Pokud bude poškozeno zboží tak zásilku nepřebírej a reklamuj jí hned na místě dopravci. Také nás prosím informuj na info@naturalprotein.cz. Pokud máš možnost, poškození také vyfoť.